środa, 23 grudnia 2015

#23 Christmas shopping


 Natłok przeświadczonych przygotowań przygniótł mnie ilością obowiązków. Zarówno w szkole, jak i w domu miałam sporo roboty, aby wszystko było gotowe na ten niezwykły czas. Szukanie prezentów sprawiło, że bardzo dużo czasu spędzałam w centrach handlowych. Piękne wystawy i witryny sklepowe przyciągały moje spojrzenie. Dało mi to możliwość zaczerpnięcia inspiracji i pomysłów na nowe posty. Dlatego szykujcie się na dużo nowości w na mojej stronie.


W natłoku pracy udało mi się zrobić parę zdjęć mojej stylizacji z dnia szalonych świątecznych zakupów. Dlatego pragnę wam zaprezentować mój prosty i wygodny outfit, który możecie założyć na wiek okazji.











                                                                       Shopping list


koszulka -H&M
spodnie-Stradivarius

płaszcz-Zara

sweterek z frędzlami-H&M
buty-Dr.Martens


2 komentarze:

  1. Fajny look ! :D

    W wolnej chwili zobacz mój najnowszy post ze świątecznym tutorialem:
    http://www.moniquerehmus.pl
    POZDRAWIAM! :D i życzę Wesołych Świąt.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny outfit :) Dobrze wychodzisz na zdjęciach!
    WESOŁYCH ŚWIĄT!

    Ania Podlecka - klik!

    OdpowiedzUsuń