niedziela, 6 grudnia 2015

#22 November inspiration


W tym miesiącu również jest parę rzeczy, które wzbudziły mój zachwyt, a dzięki temu postowi mogę się nimi z wami podzielić.

1. Srebrne sukienki

@luanna90

Idealnie nadaje się na wieczorne wyjście, przyciąga spojrzenia i dodaje kobiecości swoją formą. Cały czas szukam tej idealnej srebrnej sukienki, gdyż uważam, że świetnie będzie pasować do klimatu tegorocznego sylwestra. Do tego czarne szpilki i noc należy do nas.

2.Dr.Martens




Oczywiście nie mogło zabraknąć w tym miesiącu moich ukochanych butów. Nowy model martensów jest już dostępny w polskich sklepach HD. Nawiązanie do starożytnych cywilizacji i naściennych malowideł przedstawione w czarno-białej fakturze martensów idealni pasuje do każdej stylizacji.

3. Underground


Jak są Martensy to, są i Creepersy. Londyńska firma Underground proponuje nam jeden ze swoich najnowszych modeli na jesień 2015. Duże buty na mocnej podeszwie dadzą rade jesiennym chłodnych dniom. Ja jestem nimi zauroczona i czekam, aż będą już w Polsce. A jaka jest wasza opinia na temat tych butów?



4. Spódnica z guzikami

@aliencreature

Pierwszy raz zobaczyłam tego typu spódnice w wakacyjnych postach zagranicznych blogerek i od razu się zakochałam. W wielu sklepach można kupić ten rodzaj spódnicy z jesiennych kolekcji. Pozwala ona wrócić nam do dawnej mody i podkreśla figurę pań.
Podobne modele znajdziecie tutaj 

ZARA                   H&M

5. Koronkowe staniki


                                                        H&M                                               Intimissimi 





W sieci już od dawna krążą tego typu staniki, pokazywane u wielu blogerek, ale dopiero ostatni zaczęły się nimi interesować. Bez fiszbinów, wygodne, delikatnie haftowane w koronkowe wzorki są spełnieniem marzeń dziewczyny. Jedyny minus jest taki, że nie nadają się dla kobiet z wydatny biustem.



Bardzo jestem ciekawa waszej opinii na temat mojego nowego posta. Co uważacie na temat produktów, które zaprezentowałam?


3 komentarze:

  1. Srebrna sukienka rzeczywiście przypadła mi do gustu. Nie lubię bardzo błyszczeć, ale w sylwestra nie wypada nie błyszczeć. Nawet w święta można ją założyć. Widziałam wersje bez rękawów na które można założyć np. zamszowy czarny żakiecik i wygląda się świetnie.
    staniczek przymierzałam, ale nie wzięłam bo mam większy biust i wszędzie wychodził. Wyglądało to źle.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podobają mi się takie srebrne sukienki, kiedys koniecznie muszę taką mieć :)

    OdpowiedzUsuń