wtorek, 29 grudnia 2015

#24 Sylwester 2015



Post dosłownie last minute, ale mam nadzieje, że wybrane przeze mnie sukienki sylwestrowe przypadną wam do gustu. Wśród wielu dostępnych teraz sukienek wybrałam te, które najbardziej odpowiadają mojemu stylowi. Każdy z outfitów który chciałabym wam dzisiaj zaprezentować, możecie kupić w sklepach na zimowych przecenach.


Srebrne,cekinowe kreacje dodadzą blasku sylwestrowej nocy.








  Sukienka z cekinami H&M                                                                   Kombinezon z cekinami H&M







  Stradivarius                                                                        Stradivarius

Bardzo jestem ciekawa waszej opinii na temat dzisiejszego, krótkiego posta. Czy pomogłam wam zdecydować się na którąś z sukienek ? Chciałabym być dla moich czytelników źródłem inspiracji i odnajdywania nowych pomysłów na ciekawe wyrażanie swojego stylu. Dlatego bardzo liczę na waszą opinie.
 Czekam na wasze zdanie w komentarzach oraz z chęcią odpowiem mam na wszelkie pytania na blogu lub w prywatnych wiadomościach na mailu.

Pozdrawiam i życzę udanej zabawy sylwestrowej. :)


5 komentarzy:

  1. Ja się podkochuje w sukienkach z cekinami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie sukienki są piękne ;)
    Ale najbardziej wpadła mi w oko 1 :)
    Klasyczna , prosta czerń , to jest to co lubie ;)

    W wolnej chwili zapraszam do siebie ;)
    http://deviare-e.blogspot.com
    Dopiero zaczynam i chętnie wymienię sie obserwacjami :)
    Pozdrawiam Cieplutko :*
    Kasia. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. pierwsza sukienka i stylizacja z kapeluszem ze stradivariusa po prostu bomba! <3
    Mój blog - klik! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej, pierwsza stylizacja jest super, chyba skusze sie na zakup Pozdrawiam i zapraszam do mnie na www.lap-stajla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładna jest ta sukienka ze stradivariusa, przydatna nie tylko na sylwester <3

    Zostawiam obserwację i pozdrawiaaam <3
    Mój blog (click)

    OdpowiedzUsuń