piątek, 30 października 2015

#17 October inspiration




Dzisiaj wpadłam na pomysł stworzenia nowego rodzaju postów, które będę publikować pod koniec każdego miesiąca. Wiele osób korzysta z poradników internetowych lub portali społecznościowych w celu odnalezienia swojego stylu oraz zaczerpnięcia nowych pomysłów w wielu dziedzinach-moda, dom, podróże. Ja również uwielbiam przerzucać strony moich ulubionych blogerem, firm oraz profile ciekawych użytkowników insragama w poszukiwaniu nowych inspiracji na stylizacje. Dlatego co jakiś czas ukaże się na moim blogu post z rzeczki, osobami, które szczególnie zwróciły moją uwagę i zainspirowały w danym miesiącu. Stworze trochę taką incepcje inspiracji, pokaże wszystkie te rzeczy, które wywołały we mnie zachwyt i pokaże wam w jednym poście. Znajdziecie w nim inspiracje w wielu dziedzinach i o różnej tematyce. A więc zaczynamy:



Najnowsza kolekcja martensów, która ukazała się miesiąc temu na oficjalnej stronie firmy, wzbudziła we mnie zachwyt swoją treścią. Motywy ze scen z życia codziennego ludzi w XVIII wielu nałożenie na klasyczną firmę martensów robią niezwykle warzenie. Niestety nie widziałam jeszcze tej kolekcji nigdzie w Polsce, ale jeśli komuś udało się gdzieś je zobaczyć, to proszę o namiar w komentarzach.





Gdy natrafiłam na ten model undergroundów, nie mogłem przestać się nimi zachwycać. Uwielbiam mocne i wyraziste buty, które dodatkowo posiadają wysoka platformę. Srebrna nakładka sprawia, że na ulicy będą rzucać się w oczy, a dodatkowo czarny kolor całości pasuje prawie do każdej stylizacji.


@cough.e

@ALEUE


Noszenie zakolanówki do sukienek i spódnic zawsze dziwnie mi się kojarzyło. Wydawało mi się, że, będę wyglądać za bardzo wyzywająco, albo za dziecinnie. Dlatego nigdy nie korzystałam z nich jako dodatku na chłodniejsze dnie. Jednak zmieniło się moje zdanie na temat zakolanówek po zobaczeniu tych zdjęć i mam zamiar przygotować jakimś fajna stylizacje z ich zastosowaniem.




Kreowanie własnych projektów na case na telefon. Bardzo podobają mi się te wzorki na obudowach, które znalazłam na instagramie. Uważam, że tworzenie własnych unikatowych etui na telefon to fajna sprawa. Dlatego dla wszystkich tych, którzy chcą wykazać się swoją kreatywnością i stworzyć swój niepowtarzalny etui zachęcam do wejścia na stronę funny case gdzie mogą za około 25 zł zaprojektować coś na swój telefon.



Piszcie w komentarzach co uważacie o moim nowym pomyśle na pisanie tego typu postów, co wam się podoba i oczywiście zapraszam do obserwowania. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz