niedziela, 31 stycznia 2016

#28 Military style


W końcu nadszedł długo oczekiwany okres ferii zimowych. Ja dopiero zaczynam moje dwutygodniowe małe wakacje. Jednak nie mam zamiaru, zmarnować tego czasu na leżenie w domku i obijanie się. Postanowiłam wykorzystać w pełni każdy wolny dzień. Zaczynamy oczywiście od produktywnych poranków, czyli codziennie wstaje o wyznaczonej porze, nie marnują pięknego dnia. W moim przypadku jest to godzina 7 rano. Dzięki temu wydłużę sobie każdy dzień i będę w stanie zrobić więcej.
Jestem w tegorocznej klasie maturalnej, więc na pewno jakąś część mojego wolnego czasu poświecę na przypominanie sobie materiału do egzaminów. Dobrym sposobem na to jest wyznaczenie sobie każdego dnia jakiejś godziny, którą w pełni przeznaczycie tylko nauce.
Ferie zimowe to idealny czas na zrobienie czegoś dla siebie, czytaniu książek, na które nie miało się czasu, spędzanie czasu ze znajomymi, odnawianie starych znajomości i robienie tego, co sprawia wam przyjemność.
Ja również skorzystam z tej złotej rady i postaram się zrobić parę fajnych sesji i popisać dużo nowych postów, które zobaczycie niedługo.

Dzisiejsza moja stylizacja stawia mocno na militarny styl, do którego wraca się co chwila w modzie. Na zewnątrz zrobiło się trochę cieplej, dlatego byłam w stanie pokazać wam mój pomysł na ciekawy look z wykorzystaniem cienkiej wojskowej parki. Kurtki tego typu kojarzą się bardziej z męską częścią garderoby i mocnymi stylizacjami. Moim pomysłem było przełamanie tej reguły i zaprezentowanie mojej nowej kurteczki w zestawie z czarną, rozkloszowaną spódnica. Dodatkowo grube, wełniste skarpetki z klasycznymi Martensami. Całość pokazuje nas jako śliną i niezależną kobietę. A jakie jest wasze zdanie na temat mojego dzisiejszej propozycji jesienno/zimowego looku?





Życzę wszystkim udanych ferii i fantastycznie spędzonego czasu. Pozdrawiam cieplutko i czekam na waszą opinię na temat posta w komentarzach.

1 komentarz:

  1. fajna taka leśna stylizcja :)

    W wolnej chwili zajrzyj do mnie na nowy post ze stylizacją "streetstye":
    http://www.moniquerehmus.pl/
    Pozdrawiam Serdecznie! :* :)

    OdpowiedzUsuń