niedziela, 17 stycznia 2016

#26 Snow is falling


Połowa stycznia i dopiero teraz widać za oknem prawdziwą polską zimę. Śnieg przykrył delikatną białą pierzyną całą Warszawę. Budynki skąpane w bieli mienią się w blasku porannego słońca.

Uwielbiam, gdy zima pokazuje swoje prawdziwe oblicze, a nie przebiera się w inne pory roku. Pierwszy śnie, co roku sprawia, że cała aż emanuje radosną energią. Jedyne co przeszkadza mi w zinie, to minusowa temperatura, która zmusza nas do zakładania wielu warstw ubrań. Bardzo ciężko jest, ubrać się zimą stylowo i ciepło. Dla mnie zawsze wielkim problemem stanowiło kupno zimowej, ciepłej kurtki, gdyż nie lubię wyglądać jak bałwan i być ograniczona w ruchu.

Dlatego w dzisiejszej stylizacji, mimo mrozów, nie będzie żadnej puchowej kurtki, ale klasyczny szary płaszcz. Bardzo lubię połączenia szarości z czernią więc dzisiejszy outfit będzie przeplatany tymi kolorami.

Pada śnieg, pada śnieg, a blogerki wychodzą na ulicę.












A czy wy również lubicie białą zimę? Jak wam się podoba moja najnowsza stylizacja na blogu?Czekam na wasze zdanie w komentarzach. Trzymajcie się cieplutko :)

4 komentarze:

  1. O tak, ja też nienawidzę wyglądać jak bałwan w zimę, haha :D
    Genialny płaszcz *.* Super look!
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podoba mi się szalik. :D

    Zachęcam Cię do wzięcia udziału w rozdaniu na moim blogu, w którym możesz wygrać wybraną przez siebie śliczną torebkę:
    ROZDANIE KLIK

    OdpowiedzUsuń