piątek, 19 czerwca 2015

#6 What Wear - czyli modne stylizacje na wakacje 2015

Zbliża się lato i wakacyjne wyprzedaże. To najlepsza okazja na uzupełnienie swojej garderoby praktycznymi ubraniami w okazyjnej cenie. Dzisiaj, postanowiłam pokazać wam kilka inspirujących wakacyjny looków z wykorzystaniem rzeczy, które znajdziecie na przecenie. Nie zapomniałam oczywiście o obowiązujących trendach, więc możecie spodziewać się dużej ilości frędzli, pasków i wszystkiego co najmodniejsze na ten sezon. Mam nadzieje, że się wam spodobają i pomogą skompletować ciekawe wakacyjne zestawy.

STYLIZACJA 1


STYLIZACJA 2


STYLIZACJA 3

STYLIZACJA 4


STYLIZACJA 5


STYLIZACJA 6


STYLIZACJA 7


STYLIZACJA 8


STYLIZACJA 9


STYLIZACJA 10


STYLIZACJA 11


Która stylizacja najbardziej przypadła wam do gustu?
Czekam na wasze opinie w komentarzach!

4 komentarze:

  1. 1 cała mi sie podoba :) w pozostałych wybrałam kilka rzeczy zapisałam i w najbliższym czasie kupie :D

    hivivien.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie mają coś w sobie, chętnie się tak ubieram tego lata :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Kilka przypadło mi do gustu, ale jak dla mnie brakuje im koloru

    OdpowiedzUsuń
  4. Przyznam, że znaczna część jest w moim guście. Moimi faworytami jednak są 3,6 i 7 :)

    http://brewilokwencja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń