piątek, 5 czerwca 2015

#4 Must have na wiosnę/lato 2015 - Frędzle


Pamiętacie słynne sukienki koktajlowe z lat dwudziestych, gdzie frędzle wirowały na parkietach albo mocne skórzane kurtki i spodnie z frędzlami u kowboi. Moda na frędzle powraca cały czas na przestrzeni lat, w wyzwolonych stylizacjach hipisów, mocnych rockowych strojach, jak i w luźnych kobiecych stylizacjach boho. Frędzle jako akcent wielu stylizacji jest bardzo efektowny i przyciąga uwagę, dlatego pasują one zarówno do codziennych wyjść z przyjaciółmi, jak i jako akcent wieczorowych sukienek.


MUST HAVE 2015


Wielu projektantów wykorzystuje motyw frędzli w swoich najnowszych kolekcjach i są one jednym z głównych akcentów kolekcji wiosna lato 2015. Dlatego, jeżeli " must have" są frędzle to przygotowałam dla was parę ciekawych propozycji, gdzie aktualnie można kupić interesujące i modne ubrania z frędzlami.

SHOPPING LIST



(1.) -River Island 94,00 zł (2.)-H&M 149,90 zł (3.)- H&M 229,00 zł (4.) -H&M 149,90 zł (5.) -H&M 79,90 zł


(1.) - Even&Odd 59,00 zł (2.) - YOSHE 285,00 zł (3.) - H&M 229,00 zł  (4.) -ONLY 159,00 zł
(5.) -Noisy May 79,00 zł (6.)-H&M 149,90 zł

INSPIRATION

Bersha
69,90 zł

Bersha
119,00 zł

Bersha zamszowa kurtka z frędzlami
149,00 zł

Stradivarius
99,90 zł

Stradivarius
119,90 zł

 
Bershka

Co sądzicie? Przemawia do was ten trend i planujecie wprowadzić go do swoich looków?
Jestem bardzo ciekawa waszej opinie, Pozdrawiam 

3 komentarze:

  1. Fajne inspiracje, frędzle co jakiś czas powracają, w dodatkach wyglądają bardzo fajnie, miałam kiedyś taką torebkę ;) Ale przy rękawach czy to nie wkurza podczas chodzenia ? Ja jeszcze nigdy nie posiadałam takiej kurteczki, ale to a'a ponczo nr 1 jest świetne ! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo miło czyta się Twoje posty. Można znaleźć dużo inspiracji, oby tak dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. w czwartek zakupy i w mojej szafie lądują rzeczy z frędzlami !


    www.hivivien.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń